Sep 1, 2017

Happy New School Year!



Welp, the bitter first September arrived and I am going crazy because I seriously do not want to go to school. I know what you all are wondering. "Where the hell did the Summer go"? Well I have no idea.

 I am a social person, a lot, but I don't want to see all of those people at school that I just don't like. And all of those teachers (good and bad).
When I think about how much I will need to study this year (8th grade's finals and competitons) it makes me wanna puke.

Pa, ogorceni, prvi Sepmtembar je stigao i ja ludim jer mi se ozbiljno ne ide u skolu.  Znam sta se svi pitate sada. "Gde je dodjavola leto nestalo"? Ozbiljno nemam pojma.

Soicujalna sam osoba, puno, ali ne zelim da vidim sve one ljude iz skole koje ne volim. I nastavnike takodje (dobre i lose).
Kada pomislim na to koliko cu morati da ucim ove skolske godine (prijemni ispiti i takmicenja) odmah mi pripadne muka.





But on the other side, you will be able to see your friends everyday. At least, they'll help you get through another school year. I am kinda happy about that, but still, I hangout with all of my friends this summer so..

Sa druge strane, vidjacemo nase prijatelje svakodnevno i oni ce nam pomoci da preprodimo jos jednu skolsku godinu. Tako da sam zbog toga nekako "srecna", mada ja sam sve moje prijatelje vidjala i tokom raspusta lol.



I just wanted to wish you a Happy New School Year full of good grades and success! (I hope)
And just try to enjoy school as much as possible! Also, have fun at school, if you can.

U ovom sam postu zelela da vam samo pozelim Srecan pocetak Nove Skolske Godine, punu dobrih ocena i uspeha! (nadam se) 
I pokusajte da sto vise uzivate u skoli (ako je moguce)!

Now seriously, Happy New School Year!
Sada ozbiljno, Srecna vam Nova Skolska Godina!






10 comments:

  1. Odličan post! Ni ja ne znam gdje je ljeto proletjelo i malo sam zabrinuta što se tiče osmog razreda. tebi isto želim dobar početak nove školske godine. Inače ja imam da uživam još 3 dana. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  2. Uf, možda ćeš me mrziti, ali ja sam jedva dočekala septembar pa da protutnji i ova godina i da se zaključi moje školovanje. Tebi želim puno sreće i uspjeha u novoj godini, a ponajviše mnogo volje za savladavanje svih prepreka.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  3. Također puno sreće u školi ove godine! Trebat će nam svima haha. I yeah, ljeto gdje si ? xd



    check my new post -> https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Ajme, jako simpatican post, zaista, draga Katarina!
    Takodje ti zelim puno srece u narednoj skolskoj godini!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  5. Srecno u novoj skolskoj godini,odlican post!♥♥

    Haul->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Divan post, mislim da nije niko poželio školu :/ Meni je tek sutra prvi dan i suosjećam se s tobom, ne želim u školu :( I tebi sretno u novoj školskoj godini

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  7. Haha I feel you, I'm glad im done with school and honestly this summer went by sooo fast.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=1

    ReplyDelete