Aug 17, 2017

Makeup brushes- Whislist

Hello everyone, and welcome to my new post!

For today I prepared three posts, from which two are wishlists and one of them is sponsored post about dresses.
I know that many of you don't like these kind of posts but I want to finish with collaboration posts faster again so that's why I am posting three posts in one day.

Zdravo svima i dobrodosli u moj novi post!

Za danas sam pripremila tri posta, od kojih su dva liste zelja a jedan je sponzorisani post o haljinama.
Znam da mnogi od vas ne vole ovakve postove ali zelim da sto pre zavrsim sa novim saranjama tako da zato danas postavljam tri posta.


This is a whislist from the site Sammydress. I never worked with this site before, so now it's my first time.
Many of you probably heard about this store so I won't write much. This is a store that sells "everything". From clothes for both genders to stuffs for home. This site is just like Rosegal, except it's much cheaper.

This time I'm making a whislist of makeup brushes because you can't ever have them enough. Even though I don't do makeup, my mom does and I often order a set or two.

Ovo je lista zelja sa sajta Sammydress. Do sada nikada nisam saradjivala sa njima, tako da mi je ovo prvi put.
Mnogi od vas su sigurno culi za ovaj sajt tako da necu se mnogo raspisivati. Ovo je jedna online prodavnica koja prodaje sve i svasta. Od odece za oba pola, do nekih stvarcica za kucu. Sajt je slican Rosegalu, osim sto je ovaj mnogo jeftiniji.

Ovog puta pisem listu zelja cetki za sminkanje, jer njih nikada nemamo dovoljno hehe. Iako se ja ne sminkam, moja mama se sminka i povremeno narucujem set ili dva za nju.




Lately, mermaid makeup brushes have become very popular for some reason. I wanna get some just so see what's all the fuss about. I already have a single mermaid brush, but a whole set is another different story. That's why mermaid brushes dominate in this whislist.

U skorije vreme "mermaid" cetkice su postale dosta popularne iz nekog razloga. Ja zelim da uzmem neke samo da bih videla cemu tolika frka. Imam vec jednu cetkicu za puder koja ima mermaid rep, ali imati ceo takav set, to je vec druga prica. Eto razloga zasto mermaid cetkice dominiraju u mojoj listi zelja.







Links: 1. , 2. , 3. , 4. , 5. , 6.

Which set of these brushes do you like the most?
Koji od ovih setova vam se najvise dopada?

Thank you for reading and thank you for your support! If there weren't for you guys, my blog would stop existing a long time ago.
 Hvala na citanju i na podrsci! Da nema vas, moj blog bi odavno prestao da postoji. :)

5 comments:

  1. Great post dear! :)
    kisses...

    Soslu Badem by Dilek ...

    ReplyDelete
  2. Divan post i moram priznati da su trenutno najaktuelnije marmaid četkice i nažalost nisam ih imala priliku isprobati, ali su prelijepe, ovi ostali setovi mi se također čine zanimljivim

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  3. nice sport wears.
    i am following you, plz follow me https://clickbystyle.blogspot.in/

    ReplyDelete
  4. They all look really nice :)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete