Dec 29, 2016

Christmas makeup looks- Collab post with Sandra




Hello everybody!
I hope you're having a great time during the holidays.And I wish a Happy Christmas to all those people who were celebrating it on Sunday. :)

Now, me and Sandra from The Story of a Gothic Princess blog recently decided to do a collab post together.She's a one lovely and a really cool girl.And it was really interesting to work with her.
Her and I decided to write a post about the coolest and really pretty makeup looks  for the New Year's Eve, and also lovely outfits for.
Make sure to visit her blog and to follow her, cause I guarantee you, she's awesome :)

So let me begin.

These outfits are makeup looks are suitable for New Year's Eve whether you are going to a party, club, or just staying at home.
I am celebrating it with my friends and it's gonna be a really casual party, so I don't think that I'll put any makeup on or wear anything shiny or special, maybe just a Christmas sweater and jeans and I'll probably just do my hair with my fantastic Jade hair straightening brush  or idk.. (U may think that I'm weird cause I'm wearing a Christmas sweater to a New Year's Eve party, but me and my friends all agreed that the dress code is something Christmassy)
But anyway, I like seeing some cool makeup looks and  outfits of other girls for the New Year's Eve.
And If you're struggling to find that perfect look for that evening, hope that this post will help you .
So enjoy this pics :


Zdravoo svimaa!
Nadam se da se  zabavljate u toku ovih praznika.I zelim onima koji su u nedelju slavili Bozic, srecan Bozic :)

Sada, ja i Sandra sa The story of a Gothic Princess bloga smo se nedavno dogovorile da saradjujemo.Prvo da vam kazem da je ona jedna jako zanimljiva i kul devojka i da mi je bilo jako zanimljivo raditi sa njom.
Ona i ja smo odlucile da napisemo post o nekim kul "makeup look-ovima" i odevnim kombinacijama za docek Nove godine.
Postarajte se da posetite njen blog i da je zapratite, jer garantujem vam, strava je :)

Ovi "look-ovi" su savrseni za docek bilo da idete na zurku, u klub ili da jednostavno ostajete kod kuce.
Ja inace slavim sa drugaricama i to ce biti jako jednostavna zurka, tako da mislim da se necu uopste sminkati niti cu nositi nista svetlucavo ili specijalno, mozda neki obican Bozicni dzemper i farmerke, i verovatno cu samo ispraviti kosu svojom fantasticnom Jade keramickom cetkom, ne znam jos..(Mozda mislite da sam cudna jer cu na docek nositi obican dzemper, ali ja i moje drugarice smo se dogovorile da nase odevne kombinacije sadrze nesto bozicno u sebi)
Svejedno, volim kada vidim neciju fantasticnu sminku za docek.
A ako ste i dalje neodlucni u tome kako cete se nasminkati i obuci obuci te veceri, nadam se da ce vam ovaj post barem malo pomoci.
Zato uzivajte u slicicama :







Everything with glitter will do.But actually you can do your makeup any way you want.

Now, for the clothes. Usually girls wear dresses and heels on New Year's party, but who says that we can't wear anything casual like for Christmas?That's exactly what I'm gonna do, some sweater , jeans and flat boots will work for me.
But then again, I'm not against all of those fancy dresses and outfits.It's your choice and your taste.

I've found the most prettiest (to me) outfits for that night.Enjoy

Sve sto je skljokicavo je savrseno za tu vecer.

Sada odeca.Obicno devojke nose haljine i stikle na doceku, ali ko kaze da ne mozemo da nosimo nesto sto nosimo svaki dan/.To cu ja uraditi, neki dzemper, dzins i ravne cizme bice savrsene za mene.
Ali opet, nisam protiv tog fensi oblacenja i haljina.To je vas izbor i ukus.

Pronasla sam neke najlepse (meni) odevne kombinacije za tu vecer.Uzivajte.











Oh I just needed to put this sweater in my post.Game of Thrones fans will know what it means.Where are my people?
Jednostavno sam morala da stavim ovaj dzemper u moj post.Game of Thrones fanovi ce znati sta znaci.Gde ste ljudiii?


And I hope that you enjoyed this post and that you're gonna have an awesome New Year's eve.I think that the I'll write the next post on 1st of January, or earlier if I have the time.But if I don't Happy New Year everybody!
Oh, and once again it was such a pleasure working with Sandra.Make sure to check her out HERE 

I nadam se da vam se dopao post i da cete se jako lepo provesti na doceku Nove godine.Mislim da cu sledeci post napisati tek tamo 1. Januara, osim ako budem imala vremena pa napisem ranije.Tako da Srecna vam bila Nova :)
O, da, jos jednom bilo mi je zadovoljstvo saradjivati sa Sandrom.Potrudite se da pogledate njen blog OVDE

33 comments:

  1. Jao, kombinacije su top! Moram ti priznati da mi se od svih postova na sličnu temu, tvoj najviše dopao, sve kombinacije su super.
    Šminka definitivno za Novu godinu, puno šljokica i glamurozno :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Katarina draga, savrsen post. Zaista sam uzivala. Zelim reci da sam ti zahvalna naa ovoj velicanstvenoj najavi, i da ti se javno izvinim zbog kasnjenja. Zaista je bilo divno raditi sa tobom. Veliko hvala ❤❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takodje Sandra, jako mi je drago sto smo saradjivale.Zelim ti sve najbolje u daljem blogovanju i srecni praznici! <3

      Delete
  3. Ncie ideas for New year look!
    KireiKana

    ReplyDelete
  4. Nice post. Loves

    www.nilgunozenaydin.com

    ReplyDelete
  5. Beautiful inspirations:)
    Happy New Year!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bas mi se dopadaju tvoji predlozi! Makeup pogotovo.
    Uzivaj u praznicima :-*

    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. que maquillajes mas bonitos, me gustan mucho

    ReplyDelete
  8. Predivan post, nešto ovakvo mi je bilo neophodno baš danas i definitivno ću probati neki od ovih makeup lukova iako pretpostavljam da neće biti ni slični, ali vrije pokušati :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wishing you a Happy New Year and all the best! Happy Holidays!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  10. Nice writing. I bought your blog, I'll wait :)

    ReplyDelete
  11. Cutala sam iba posta i miskim da ste sjajno odradile posao, svaka cast! Srecna Niva godina i svi tekuci praznici ♡
    Poseti i uckanu se ako zelis :))
    novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  12. cool post!!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  13. Amazing makeup! The sets are also great, but the third is the best one:)

    ReplyDelete
  14. Great blog thanks for visiting :)

    https://shizasblog.blogspot.com/

    Yeah we can follow each other please follow my blog ll back to you.

    ReplyDelete
  15. Thanks for follow following back :)

    https://shizasblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Odlican post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: https://hombl17.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. cute post ! love it.

    lets follow for follow if you like <3

    New Post - here

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    ReplyDelete
  18. Jako dobra kombinacija i make-up je jako jako lijep stvarno pre,vrh❤😘

    Mi smo nove blogerice i bilobi nam drago da nas zapratis mi smo Vas zapratile


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete
  19. Odlican izbor :)

    missymj.blogspot.rs

    ReplyDelete
  20. Anonymous5/1/17 12:58

    Predivan post. :)
    Sviđa mi se četvrti look. 😘
    Special Section

    ReplyDelete
  21. I love that last jumper. Happy New Year!

    ReplyDelete